سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] هیچ کارى با تقوى اندک نیست و چگونه اندک بود آنچه پذیرفتنى است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :6
کل بازدید :23959
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/2/15
9:28 ص


یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز با آن روبرو هستند نصب درایورهای ویندوز مثل کارت گرافیک ، کارت صدا و چیپ ست های مادربرد می باشد . خوب نصب ویندوز که تقریبا برای همه کاربران یک کار ساده و پیش پا افتاده شده است ولی بعد از نصب ویندوز ، نصب درایورها کمی مشکل می باشد و اگر بدرستی درایورهای سخت افزاری نصب نشود یک قطعه از کامپیوتر بدرستی شناسایی نمی شود و ایجاد مشکل برای کاربر می کند . هر درایور سی دی یا دی وی دی مخصوص به خودش را دارد که نصب این درایورها کمی برای افراد مبتدی مشکل می باشد .
نرم افزاری وجود دارد با نام DriverPack Solution Professional 13 که تمام درایورها در این DVD وجود دارد . این نرم افزار را می توانید از فروشگاههای رسانه ای خرید کنید یا از سایتهای دانلود ایرانی ، دریافت و بر روی سیستم نصب کنید . پیشنهاد میکنم که پک نرم افزاری را خرید کنید بدلیل اینکه حجم این برنامه تقریبا 5 گیگ می باشد .
DriverPack Solution Professional 13 یک برنامه قوی و فوق العاده هم برای سیستم های کامپیوتری هم برای نوت بوک ها می باشد . این برنامه توسط شرکت آسارایان در بخش فنی استفاده می شود . شما فرض کنید می خواهید درایورهای یک لپ تاپ را نصب کنید . درایورهای لپ تاپ بر خلاف کامپیوتر چند برابر می باشد که نیاز دارید تا تک تک بر روی هر کدام از فایل های اجرایی کلیک کرده و منتظر بمانید تا بعد از نصب ، سیستم یکبار راه اندازی شود. تقریبا 1 تا 2 ساعت اینکار اگر به صورت دستی انجام شود زمان می برد . این برنامه به صورت اتوماتیک تمام درایورهای نصب نشده را شناسایی و در مدت زمان کوتاهی همه درایورها را به صورت صحیح نصب می کند .


کار با این برنامه بسیا بسیار ساده می باشد .


1. وارد پوشه اصلی برنامه شده بر روی DriverPack Solution کلیک کنید..

2. بعد از چند ثانیه صفحه زیر نمایش داده می شود . همانطور که مشاهده می کنید 21 درایور توسط برنامه شناسایی شده است . در تب کناری هم 9 برنامه وجود دارد که می توانید به صورت اتوماتیک با یک کلیک نصب را شروع کنید . برای نصب برنامه ها کافیست تیک دو گزینه سمت چپ را بزنید.

3.هر دو گزینه تیک خورده باشه مثل شکل زیر.

4. برای نصب همه ی درایور ها باید به پایین صفحه رفته.

5.حالا با زدن روی گزینه select All همه درایورا انتخاب می شود و بعد گزینه install را زده

 6.مثل شکل زیر و بعد زدن گزینه install کادر زیر باز میشه و ok کنید.

7. بعد از ok کردن اسکرول کنید به بالا می بینید که برنامه شروع به نصب درایور ها کرد مثل شکل زیر.

8. در صورت نصب نشدن بعضی از درایور ها می توانید با کلیک روی این گزینه اخرین نسخه ان را از اینترنت دانلود کنید مثل شکل زیر..

9. و بعد از نصب شدن درایور ها سیستم را یک بار Restart کنید.

نصب درایور های

موفق باشد..

 


96/8/28::: 6:55 ص
نظر()